Doorgaan naar hoofdcontent

Einde Onderzoek

 Mijn onderzoek de podcast "waar verhalen tot leven komen"


Door de afgelopen paar weken heen ben ik druk bezig geweest met mijn project en mijn onderzoek. 
Tijdens dit onderzoek ben ik aan de haal gegaan met de vraag: "hoe kan ik de essentie van een verhaal vastleggen in één enkel beeld?"

Dit onderzoek was voor mij een zoektocht naar antwoorden maar ook naar hoe ik nou precies een onderzoek doe en in elkaar zet.

Na veel hebben gezocht, onderzocht en met mensen heb gesproken kwam ik uiteindelijk toch wel op antwoorden terecht.

Hierbij wil ik dan ook mijn volledige onderzoek presenteren in de vorm van een podcast.
Dus leun lekker achterover en luister naar: "Waar verhalen tot leven komen"

Van verhaal naar beeld




Update 8-5-2024:
Na de presentatie op maandag 6 mei, heb ik mijn onderzoek goed kunnen afronden. Ik heb daarbij mijn onderzoek gehaald en mijn eerste aantal punten kunnen binnenhalen voor mijn tweede deel van het afstuderen. 

Reacties